မိုးပ်ံႏွင္႔ေၿမေအာက္ရထားလမ္း ေဖာက္လုပ္ရန္ ၿပည္ပ ၄ ႏိုင္ငံကမ္းလွမ္း
ႏိုင္ငံ၌ေၿမေအာက္ရထားလမ္းႏွင္႔
ေကာင္းကင္ရထားလမ္းေဖာက္လုပ္ရန္ ၿပည္ပႏိုင္ငံအခ်ဳိ႕မွ ကမ္းလွမ္းမႈမ်ား ရွိေနရာ ၄င္းတို႔သာ
B.O.T စနစ္ၿဖင္႔ လုပ္ကိုင္လိုပါက
ခြင္႔ၿပဳေပးသြားမည္ဟု ေနၿပည္ေတာ္ ရထားပို႔ေဆာင္ေရး ၀န္ၾကီးဌာနမွ အႀကီးတန္းအရာရွိတစ္ဦးက ေၿပာသည္။
ခြင္႔ၿပဳေပးသြားမည္ဟု ေနၿပည္ေတာ္ ရထားပို႔ေဆာင္ေရး ၀န္ၾကီးဌာနမွ အႀကီးတန္းအရာရွိတစ္ဦးက ေၿပာသည္။
ရန္ကုန္၌ တည္ေဆာက္ရန္
ရည္ရြယ္ေသာ မိုးပ်ံႏွင္႔ေၿမေအာက္ရထားလိုင္းကို ထိုင္းႏိုင္ငံ ဘန္ေကာက္ၿမိဳ႕ႏွင္႔ တရုတ္ႏိုင္ငံ
ေဘဂ်င္းၿမိဳ႕မ်ားမွပံုစံမ်ဳိး တည္ေဆာက္ရန္ ၾကံဆေနေၾကာင္းသိရသည္။
စီမံကိန္းစတင္အေကာင္အထည္ေဖာ္ရန္မွာ BOT စနစ္ေခၚ တည္ေဆာက္-လုပ္ကိုင္-လႊဲေၿပာင္း ဆိုသည္႔ အေၿခအေနေပၚတြင္ မူတည္ေန၍ တည္ေဆာက္မည္႔
ကုမၸဏီမ်ားႏွင္႔ ညွိႏိႈင္းေဆြးေႏြး လုပ္ကိုင္ခြင္႔ၿပဳသြားမည္ ၿဖစ္ေႀကာင္း သိရသည္။
BOT စနစ္ၿဖင္႔ လာေရာက္ေဆာင္ရြက္မည္ဆိုပါက
၄င္းတို႔ ႏွစ္ၿပည္႔သြားလ်ွင္ ႏိုင္ငံကသာ ဆက္လက္တာ၀န္ယူ လုပ္ေဆာင္သြားရမည္ၿဖစ္သၿဖင္႔
ႏိုင္ငံအတြက္ အရႈံးမရွိဘဲ အၿမတ္သာက်န္မည္ဟုလည္း သိရသည္။
ဤရထားလိုင္း
စီမံကိန္းကို အေမရိကန္၊ဂ်ာမနီ၊ဂ်ပန္ႏွင္႔ စကၤာပူမွ ကုမၸဏီမ်ားက စိတ္၀င္စားေနၾကေၾကာင္း
သိရသည္။ လာေရာက္ေဖာက္လုပ္ရန္ ကမ္းလွမ္းသည္႔ ႏိုင္ငံမ်ားမွာ တရုတ္၊ရုရွား၊ဂ်ပန္ႏွင္႔
ေတာင္ကိုရီးယား ႏိုင္ငံတို႔ၿဖစ္ၿပီး BOT စနစ္အေပၚ ၄င္းတို႔က ယေန႔အထိ အေၾကာင္းမၿပန္ေသးေႀကာင္း
သိရသည္။
၄င္းတို႔က ရန္ကုန္တြင္ ေကာင္းကင္ရထားလမ္း၊ ရန္ကုန္-ေနၿပည္ေတာ
္ေၿမေအာက္ရထားလမ္းႏွင္႔ ရန္ကုန္-ေနၿပည္ေတာ္-မႏၲေလး က်ည္ဆန္ရထားလမ္း ေဖာက္လုပ္ရန္ကမ္းလွမ္းခဲ႔ေၾကာင္း
သိရသည္။
ေၿမေအာက္က်ည္ဆန္ရထားလမ္းႏွင္႔
ေကာင္းကင္ရထားလမ္းတို႔ ေဖာက္လုပ္ပါက ၁ ကီလိုမီတာ လ်ွင္ ကန္ ေဒၚလာ ၁၀
သန္းနီးပါးခန္႔က်သင္႔မည္ဟု ႏိုင္ငံတကာေစ်းႏႈန္းမ်ားအရ သိရသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕အား
စီးပြားေရးၿမိဳ႕ေတာ္အၿဖစ္ အဆင္႔ၿမွင္႔တင္ရန္
ေၿမေပၚ၊ေၿမေအာက္ မီးရထားလမ္းမ်ားကို ေဖာက္လုပ္သြားမည္ၿဖစ္ၿပီးယင္းစီမံကိန္းအတြက္ ႏိုင္ငံၿခားပညာရွင္မ်ားမွ ေရးဆြဲေနၿပီ ၿဖစ္ေႀကာင္း ၂၀၁၂ ခုႏွစ္
ဇန္န၀ါရီလ ၂၆ ရက္ေန႔ သတင္းအရ သိရသည္။
စီးပြားေရးအခ်က္အခ်ာက်ေသာ
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ လူဦးေရ ၆ သန္းခန္႔ရွိၿပီး ႏိုင္ငံလူဦးေရ၏ ၁၀ပံု၁ပံု ေနထိုင္
လ်ွက္ရွိသည္။ မိုးပ်ံ၊ေၿမေအာက္ ရထားလမ္းမ်ားသည္ ၿမိဳ႕ၿပ၏အလွကို
ပို၍ပ႑ာတင္႔ေစမည္ၿဖစ္သည္။
Комментариев нет:
Отправить комментарий